Wspomnień czar

• 0 replies
  • 1865 views
*

Offline Iwona

• 145
  • +24/-1
Wspomnień czar
« dnia: Styczeń 09, 2014, 22:19:43 »
 Jestem nauczycielem nauczania początkowego.
 Pamiętam, że kiedy sama zaczęłam uczęszczać do pierwszej klasy, niezły był ze mnie łobuz. Ganiałam po szkole jak szalona. Wtedy jeszcze przerwy można było spędzać przy dobrej pogodzie na dworze. Tak szalałam, że pewnego dnia potknęłam się i runęłam jak długa, po drodze brodą zaliczając każdy kamienny schodek prowadzący na dwór. Nawet nie bardzo pamiętam reakcję nauczycielki, bo broda była cała zdarta ze skóry. Bolało i bardzo bałam się reakcji moich rodziców. Pani była bardzo niezadowolona. Tego dnia przyszedł odebrać mnie ze szkoły tato.  Niewiele co mówił do mnie. Za to porządną burę dostałam w domu od mamy, której było wstyd, że jej dziecko, córka tak się zachowuje. Ale to zdarzenie podziałało na mnie w ten sposób, że od tego dnia stałam się nadzwyczaj grzeczną uczennicą (może aż za bardzo grzeczną).